We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om te voldoen aan de nieuwe e-Privacy richtlijn, moeten we je toestemming vragen om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Veelgestelde vragen
Hieronder hebben wij de meest voorkomende vragen beantwoord. Mocht je een vraag hebben, die er niet tussen staat, stuur dan een e-mail naar: info@FEELGOODecostore.nl . Je kunt ons ook telefonisch bereiken op: 06-23487340 op ma-vr van 9:30-17:30 uur. Ook horen we graag suggesties die onze website of service kunnen verbeteren.
A Algemene vragen
A1 Wat zijn de reviewrichtlijnen voor producten?
- Focus je bij de productreview op het artikel en je eigen ervaring met dit artikel.
- Voldeed het artikel aan je verwachtingen?
- Welke functies aan het artikel bevallen je, of vallen tegen?
- Reviews mogen geen obsceen, vulgair, discriminerend of anderzijds aanstootgevend taalgebruik bevatten.
- Reviews mogen geen persoonlijke informatie bevatten, zoals namen, e-mail adressen, telefoonnummers of creditcardnummers.
- Reviews mogen andermans persoonlijke veiligheid of eigendommen niet kwetsen, misbruiken of bedreigen.
- Reviews mogen geen prijzen, advertenties, reclame, "spam"-inhoud of verwijzingen naar andere artikelen, aanbiedingen of websites bevatten.
- Reviews mogen geen kritiek op andere reviews en/of reviewers bevatten
Vragen, klachten en/of opmerkingen die betrekking hebben op Klantenservice of andere dienstverlening van FEEL GOOD eco store worden niet geplaatst. Je kunt hiervoor terecht bij onze Klantenservice.
FEEL GOOD eco store behoudt zich het recht voor om een productreview te weigeren of te verwijderen wanneer deze niet overeenkomt met deze richtlijnen.
B Vragen over Mijn account
B1 Ik ben verhuisd. Hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
Wanneer je een geregistreerde klant bent, kun je met je e-mail adres en wachtwoord inloggen. Als je inlogt op je account kun je zelf onder adresboek het factuuradres en/of verzendadres wijzigen of een extra adres toevoegen. Vervolgens klik je op 'adres opslaan' om je adresgegevens te bewaren.
B2 Ik heb een nieuw e-mail adres. Waar kan ik mijn e-mail adres wijzigen?
Wanneer je een geregistreerde klant bent, kun je met je oude e-mail adres en wachtwoord inloggen. Als je inlogt op je account kun je zelf onder Account informatie het e-mail adres wijzigen. Klik vervolgens op 'opslaan' om je e-mail adres te wijzigen. Je kunt hier ook je wachtwoord wijzigen.
B3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe ontvang ik een nieuw wachtwoord?
- Ga naar 'Inloggen' rechts bovenaan de pagina (links naast de 'Winkelmand')
- Vul het e-mail adres onder 'Geregistreerde klanten' in waarmee je je hebt aangemeld bij onze webshop
- Klik vervolgens op de link 'Wachtwoord vergeten?' en je ontvangt een nieuw wachtwoord in je e-mail box na het invullen van je e-mail adres
- Klik vervolgens op de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Houdt er rekening mee dat het systeem hoofdletter gevoelig is.
B4 Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Als je een geregistreerde klant bent, dan kun je je ook afmelden voor de nieuwsbrief door op 'Mijn account/nieuwsbrief inschrijving' te klikken op de button 'wijzigen' en vervolgens het vinkje uit te zetten voor 'Ja, ik abonneer me op de maandelijkse nieuwsbrief FEEL GOOD Friday' en dan te klikken op 'opslaan'. Je zult voortaan geen nieuwsbrieven meer van ons ontvangen .
C Vragen over Bestellen
C1 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gelukt?
Wanneer de betaling is afgerond, ontvang je een bevestiging via e-mail waarin de bestelde artikelen en de gekozen bezorgwijze worden bevestigd. Mocht je geen orderbevestiging hebben ontvangen, stuur dan, na controle van je inbox op ongewenste e-mails, een mail naar info@FEELGOODecostore.nl of neem telefonisch contact met ons op op 06-23487340 op ma-vr van 9.30-17.30 uur.
C2 Waar kan ik de kortingscode invoeren?
C3 Kan ik mijn bestelling ook wijzigen?
C4 Kan ik de bestelling ook annuleren?
Is de bestelling reeds onderweg, weiger dan de ontvangst van het pakket aan de deur. Het pakket wordt dan teruggestuurd naar onze webshop. Zodra het pakket door ons retour is ontvangen, zullen wij het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen terugstorten op je bankrekening
C5 Ik zie de kleur of maat er niet bijstaan?
Als de kleur of maat niet in de lijst staat bij het artikel dan is deze helaas niet meer voorradig in onze web shop. Neem gerust contact met ons op via het contactformulier onder Contact over de gewenste kleur of maat. Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk laten weten of en wanneer dit artikel weer leverbaar is.
C6 Kan ik de producten ook in het echt bekijken?
FEEL GOOD eco store opereert alleen via internet en bezit geen fysieke winkels. Wanneer je twijfelt over de maat, kleur of het materiaal van een artikel, dan kun je een afspraak met ons maken om de artikelen te komen bezichtigen. Neem contact op via info@FEELGOODecostore.nl of bel met 06-23487340 voor een afspraak. Wij werken uitsluitend op afspraak.
D Vragen over Verzenden en bezorgen
D1 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen met een afleveradres in Nederland. De verzendkosten voor bestellingen met een afleveradres buiten Nederland zijn afhankelijk van het land en het gewicht van de bestelling. In de winkelmand kan je de verzendkosten berekenen door het land van bestemming en de postcode in te vullen.
D2 Verzenden jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij versturen wereldwijd. Kijk voor meer informatie over de verzendtarieven en overkomstduur bij 'Verzenden en bezorgen' onder Klantenservice onder aan de pagina.
D3 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
FEEL GOOD eco store doet er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Als je op werkdagen voor 16 uur bestelt en betaald en het artikel is op voorraad, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag verstuurd. Artikelen die in het weekend worden bestelt en betaald, indien ze op voorraad zijn, worden uiterlijk op maandag afgegeven bij de bezorgdienst. Bestelling met een afleverdares in NL worden met Postnl verstuurd en worden normaal gesproken de volgende dag (m.u.v zondag) bezorgd. De bezorging van bestellingen met een afleveradres buiten NL is afhankelijk van de bezorgdienst (DPD of DHL) en het land van bestemming. Op de sites van Postnl, DPD en DHL kan je opzoeken hoe lang een pakket erover doet om het land van bestemming te bereiken. De aangegeven overkomstduur is een indicatie. De overkomstduur kan beïnvloed worden door lokale feestdagen en vertragen door douaneafhandelingen in een land. FEEL GOOD store kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet tijdig leveren door de pakket bezorger. Ook heeft FEEL GOOD eco store geen enkele invloed op het verzend- en afleverproces van de bezorgdienst.
D4 Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen nadat de bestelling is betaald?
Indien het pakket nog niet is verstuurd door ons, kunnen wij het afleveradres nog aanpassen indien je ons dit schriftelijk laat weten via e-mail op: info@FEELGOODecostore.nl.
Is het pakket via Track & Trace reeds verstuurd, dan kun je op de pagina van de bezorgdienst, na het invullen van je Track & Trace barcode en de postcode van de ontvanger, een ander afleveradres invullen.D5 Ik wil iemand verrassen. Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Wil je een artikel versturen naar een vriend(in), collega of familielid in Nederland of daarbuiten? In dat geval kies je bij verzendadres het adres van deze vriend(in), collega of familielid Je dient dan de vink bij 'Mijn verzendadres en factuuradres zijn hetzelfde' in de betaalstap 'Betalen en controleren' te verwijderen en het juiste factuuradres in te vullen.
D6 Kan ik een bestelling ook als cadeau laten bezorgen?
Ja, alle artikelen (m.u.v. meubelen) kunnen ook worden ingepakt in mooi inpakpapier voorzien van een kaartje met een persoonlijke boodschap. Wil je dat wij het artikel inpakken en voorzien van een leuk kaartje, vermeld dit dan in het 'opmerkingenveld' bij je bestelling van het betaalproces. Ook kun je hier de tekst vermelden die wij op het kaartje dienen te vermelden.
D7 Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, wat nu?
Je verwacht een pakket maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar maak je geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
- Check de Track & Trace code van de bestelling. Deze vind je in de verzendbevestiging. Chcek op de site van de bezorgdienst waar het pakket zich bevindt en de tijdsindicatie van de bezorging.
- Check het bezorgadres. Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
- Check je brievenbus. Heb je een Niet-thuis bericht ontvangen? Mogelijk is het pakket bij de buren of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je alsnog onvoldoende informatie hebben, neem dan contact met ons op op info@FEELGOODecostore.nl of telefonisch op 06-23487340.
E Vragen over Betalen
E1 Worden er extra kosten in rekening gebracht voor het betalen met credit card?
Nee, er worden geen extra kosten in rekening gebracht wanneer je betaald met credit card.
E2 Hoe weet ik dat mijn betaling veilig verloopt?
Wij maken gebruik van de betaaldienst van Multisafepay. Multisafepay staat voor een veilige verwerking van online betalingen. Op het moment van betalen word je doorverwezen naar een beveiligde pagina van Multisafepay. Met behulp van geavanceerde SSL technologie worden transactiegegevens versleuteld via internet verstuurd. Dit betekent dat de verbinding tussen jou en de website gecodeerd is en daarom niet zichtbaar is voor derden. Een veilige betaalomgeving herken je aan het hangslotje en een URL in de adresbalk die begint met https://, waarbij de s staat voor 'secure'.
F Vragen over ruilen en retourneren
F1 Ik ben niet tevreden, kan ik het artikel ruilen/retourneren?
Binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel kun je zonder opgaaf van reden, een artikel ruilen of retour zenden, m.u.v. producten die speciaal voor jou als klant op maat zijn besteld. De tafels van SlowWood kunnen niet geruild of geretourneerd worden omdat zij op maat worden geleverd. Ook artikelen uit de sale kunnen niet geruild/geretourneerd woren. Je kunt uiteraard alleen artikelen die onbeschadigd, ongebruikt, voorzien va alle originele labels/prijskaartjes en in de originele verpakking ruilen/retourneren. Je ontvangt van ons een bevestiging aks wij artikelen retour hebben ontvangen.
Nadat wij hebben gecontroleerd of het artikel in goede orde is ontvangen, zorgen wij voor vervanging van het product of storten wij het geld terug. Kijk voor meer informatie over 'Ruilen en retourneren' onder Klantenservice onderaan de pagina.F2 Betaal ik verzendkosten als ik artikelen wil ruilen of retourneren?
In Nederland: gratis ruilen en retourneren en 14 dagen bedenktijd Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankopen van FEEL GOOD eco store. Je hebt dan ook een bedenktijd van 14 dagen (incl. weekenden en feestdagen). Als aankopen niet aan je verwachtingen voldoen, dan kunnen deze binnen 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van het artikel/de artikelen, zonder opgaaf van redenen gratis geruild of geretourneerd worden. Alleen de tafels van SlowWood kunnen niet geruild of geretourneerd worden (zie hieronder). Alle artikelen dienen uiteraard compleet, onbeschadigd, ongebruikt, voorzien zijn van alle originele labels/prijskaartjes en in de originele verpakking geruild/geretourneerd te worden. Artikelen uit de sale kunnen niet geruild/geretourneerd worden. Je ontvangt van ons een bevestiging als wij artikelen retour hebben ontvangen.
Buiten Nederland: ruilen of retourneren voor eigen rekening en 14 dagen bedenktijd Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankopen van FEEL GOOD eco store. Je hebt dan ook een bedenktijd van 14 dagen (incl. weekenden en feestdagen). Als aankopen niet aan je verwachtingen voldoen, dan kunnen deze binnen 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van het artikel/de artikelen, zonder opgaaf van redenen geruild of geretourneerd worden. Alleen de tafels van SlowWood kunnen niet geruild of geretourneerd worden (zie hieronder). De verzendkosten voor het ruilen of retourneren zijn voor eigen rekening. Alle artikelen dienen uiteraard compleet, onbeschadigd, ongebruikt, voorzien zijn van alle originele labels/prijskaartjes en in de originele verpakking geruild/geretourneerd te worden. Artikelen uit de sale kunnen niet geruild/geretourneerd worden. Je ontvangt van ons altijd een bevestiging als wij artikelen retour hebben ontvangen.
Tafels van SlowWood kunnen niet geruild/geretourneerd worden De tafels van SlowWood kunnen niet geruild/geretourneerd worden daar deze tafels op maat voor je worden besteld. Mocht je twijfelen over de uitvoering (houtsoort of gewenste kleur/afwerking blad/poten) dan kun je contact met ons opnemen op info@FEELGOODecostore.nl of telefonisch op 06-23487340. Je kunt ook altijd de kleurstalen komen bezichtigen in Bussum. Neem hiervoor wel eerst contact met ons op via info@FEELGOODecostore.nl om een dag/tijd af te spreken. Wij werken uitsluitend op afspraak.
F3 Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik artikelen wil ruilen of retourneren?
Ja, zodra wij het retourartikel in goede orde hebben ontvangen, ruilen wij het om voor het gewenste artikel of storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen terug op de bankrekening waarmee de betaling is verricht.
F4 Ik heb een verkeerd product toegestuurd gekregen. Wat moet ik doen?
Het spijt ons wanneer je een ander artikel hebt ontvangen dan je hebt besteld. Je kunt dit artikel gratis retour sturen naar onze web shop. Vul op het retourformulier in dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen, zodat wij zo snel mogelijk een vervangend artikel kunnen toesturen, mits het artikel uiteraard nog op voorraad is. Mocht je geen interesse meer hebben in een vervangend artikel dat kan je dit ook aangeven op het retourformulier. Wij storten dan het aankoopbedrag zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 5 werkdagen terug op je bankrekening.
F5 Ik heb een beschadigd of defect product toegestuurd gekregen. Wat moet ik doen?
FEEL GOOD eco store vindt service erg belangrijk en levert uitsluitend producten van hoogwaardige kwaliteit. Mocht je onverhoopt toch een product hebben ontvangen welke verkeerd bezorgd of beschadigd is, dan verzoeken wij je, binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product, contact met ons op te nemen via info@FEEL GOODecostore (voorkeur) of telefonisch op 06-23487340, zodat wij voor een passende oplossing kunnen zorgen.
F6 Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Wanneer er een artikel ontbreekt in je bestelling, terwijl deze wel op de factuur staat vermeld, dan willen wij je vragen om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket, contact met ons op te nemen op info@FEELGOODecostore.nl of telefonisch op 06-23487340 onder vermelding van je factuurnummer en het ontbrekende artikelnummer. Wij zullen dan het artikel zo snel mogelijk nasturen.
F7 Heb ik garantie op aangeschafte artikelen?
Op alle artikelen van FEEL GOOD eco store is een garantietermijn van 1 jaar van toepassing m.u.v. de tafels van SlowWood. Op de tafels van SlowWood zit een garantie van 3 jaar. Mocht een artikel kapot gaan buiten je schuld, dan kun je contact met ons opnemen. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (incl. verzendkosten) voor reparatie en/of vervanging van je aankoop voor rekening van FEEL GOOD eco store. De klacht is gegrond als deze niet is veroorzaakt door beschadiging door opzet, door nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud en/of normale slijtage. Je factuur is tevens je garantiebewijs en dient zorgvuldig bewaart te worden om eventueel aanspraak te kunnen maken op je garantie.
F8 Mijn garantietermijn is verlopen? Wat nu?
Is de garantietermijn voorbij, maar je hebt toch een klacht, dan willen we deze alsnog graag met je proberen op te lossen. Neem contact met ons op zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.
F9 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij doen onze uiterste best om onze klanten optimaal te bedienen en hebben service hoog in het vaandel staan. Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je koopt bij FEEL GOOD eco store. Mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan contact met ons op via info@FEELGOODecostore.nl onder vermelding van klacht. Wij streven ernaar om de klacht binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Wij zouden je willen vragen om een klantnummer, ordernummer en/of factuurnummer te vermelden bij je klacht, indien deze beschikbaar zijn en een telefoonnummer zodat wij je eventueel kunnen bellen. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer: 06-23487340 op ma-vr van 9.30-17.30 uur, zodat wij gezamenlijk kunnen kijken naar een passende oplossing.