We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om te voldoen aan de nieuwe e-Privacy richtlijn, moeten we je toestemming vragen om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Bestellen
Artikel zoeken
Op de website vind je bovenin een zoek balk, waar je kunt zoeken op merk, product of trefwoord. De vermelde prijzen bij de artikelen zijn allen incl. BTW maar exclusief verzendkosten.
Een bestelling plaatsen
Bij FEEL GOOD eco store kun je snel, veilig en gemakkelijk bestellen. Kies een artikel, vul de gewenste keuzeopties van het artikel en het gewenste aantal in en klik op ‘In Winkelmand’. Na het kiezen van een artikel kun je ‘Verder winkelen’ of ‘Naar de kassa’ gaan. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de winkelmand rechts boven aan de pagina.
Het bestelproces bestaat uit 3 stappen:
- Stap 1 Winkelmand
- Stap 2 Verzenden
- Stap 3 Betalen en controleren
Stap 1 Winkelmand
In de Winkelmand kun je je bestelling nog wijzigen, bv de aantallen of artikelopties (zoals bv kleur of maat) . Ook kun je artikelen verwijderen uit je winkelmand.
Door het invullen van het land van bestemming en de postcode worden de verzendkosten berekend. De verzendkosten voor NL zijn gratis. De verzendkosten voor overige landen is afhankelijk van grootte van het pakket, gewicht en land van bestemming. In het overzicht zie je wat de actuele verzendkosten zijn, nadat je het verzendadres (land en postcode) hebt ingevuld. Meubels worden alleen in Nederland gratis bezorgd.
Daarnaast kun je een ontvangen kortingscode hier invullen, waarna de korting automatisch wordt verrekend op het totaalbedrag. Om af te rekenen klik je op 'Naar de kassa'.
Stap 2 Verzenden
Om de bestelling te kunnen verwerken dien je het verzendadres in te vullen en de de verzendmethode te kiezen. Klik op 'Betalen'
- Wanneer je factuuradres afwijkt van het verzendadres vul hier het factuuradres in.
- Kies de betaalmethode (bv Ideal, Mastercard, Visa, MisterCash, SoftBanking of Paypal).
- Controleer de totale bestelling. In het veld ‘Opmerkingen bij bestelling’ kun je aangeven of je bestelling ingepakt dient te worden, kun je een eventuele persoonlijke boodschap kwijt voor een begeleidend kaartje en kun je aangeven of het een spoedbestelling is.
- Ga akkoord met de ‘Algemene (verkoop) voorwaarden van FEEL GOOD eco store.
- Klik op de button ‘Plaats je bestelling ’ om de bestelling te betalen.
Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van MultiSafepay, om het door jou gekozen betaalproces te doorlopen. Wanneer de betaling is afgerond, ontvang je een bevestiging via e-mail waarin de bestelde artikelen worden bevestigd. Als je bestelling is verzonden zal er een e-mail worden verstuurd. Bij het verzenden van pakketten wordt de track en trace code vermeld (indien van toepassing voor het land van bestemming) in deze mail. Heb je een account bij FEEL GOOD eco store dan kun je de status van de bestelling en de orderhistorie volgen onder ‘Mijn account/mijn bestellingen’.
Een bestelling wijzigen
Zodra je bestelling is betaald, is het in principe niet meer mogelijk om wijzigingen in je bestelling aan te brengen. Je kunt het beste de gehele bestelling annuleren (zie onderstaande procedure) en een nieuwe bestelling plaatsen. Betreft het een wijziging waarbij de prijs hetzelfde is (bv andere kleur) en de bestelling is nog niet onderweg, laat het ons dan schriftelijk weten via e-mail info@FEELGOODecostore.nl onder vermelding van het ordernummer, zodat wij de bestelling in het systeem kunnen wijzigen. Het ordernummer vind je op de orderbevestiging in je e-mail.
Een bestelling annuleren
Annuleren is alleen mogelijk, wanneer de bestelling nog niet is verzonden. Mocht je een bestelling willen annuleren, nadat deze reeds is betaald, laat het ons dan zo spoedig mogelijk schriftelijk weten via email info@FEELGOODecostore.nl onder vermelding van het ordernummer, zodat wij de bestelling uit het systeem kunnen halen. Het ordernummer vind je op de orderbevestiging in je e-mail. Het betaalde bedrag zal zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 5 werkdagen terug gestort worden op je bankrekening.
Is de bestelling reeds onderweg, weiger dan de ontvangst van het pakket aan de deur. Het pakket wordt dan teruggestuurd naar onze webshop. Zodra het pakket door ons retour is ontvangen, zullen wij het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 5 werkdagen terugstorten op je bankrekening
Handgemaakte artikelen
Veel artikelen die wij verkopen zijn handgemaakt. Het zijn artikelen die met veel liefde en toewijding zijn gemaakt. Ieder artikel is dan ook uniek. Het kan dus voorkomen dat een getoonde afbeelding niet geheel overeenkomt met het artikel dat je ontvangt. Uiteraard geldt voor deze producten, net als voor de andere artikelen in ons assortiment, dat ze binnen 14 dagen (in Nederland gratis) geretourneerd kunnen worden als je niet tevreden bent.
Cadeauservice
Wil je een artikel versturen naar een vriend(in), collega of familielid in Nederland of daarbuiten? In dat geval kies je bij factuuradres dat deze afwijkend is van het verzendadres en vul je bij het verzendadres de gegevens in van de ontvanger van het cadeau. Alle artikelen (m.u.v. meubelen) kunnen ook worden ingepakt in mooi inpakpapier voorzien van een kaartje met een persoonlijke boodschap. Wilt je dat wij het artikel inpakken en voorzien van een leuk kaartje, vermeld dit dan in het ‘opmerkingenveld’ bij je bestelling (stap 3). Ook kun je hier de tekst vermelden die wij op het kaartje dienen te plaatsen.
Zakelijke order/bulkorder
Wanneer je een order wilt plaatsen voor een groot aantal artikelen (meer dan we op dat moment op voorraad hebben), kun je een e-mail sturen naar info@FEELGOODecostore.nl. Je wordt dan geïnformeerd of we voldoende artikelen kunnen leveren, de korting die wij kunnen aanbieden en wat de levertermijn zal worden.
Veilig bestellen
Bij FEEL GOOD eco store winkel je veilig en betrouwbaar. Kijk bij het inloggen van persoonlijke gegevens of je je bevindt op een beveiligde pagina. Het webadres begint dan met https. Wij adviseren je aan niemand je klantnummer, wachtwoord of andere persoonlijke gegevens betreffende jouw account af te geven.
Wees alert op Phising. Phising betekent dat criminelen e-mails versturen, zogenaamd uit naam van FEEL GOOD eco store, waarin ze naar je persoonlijke (inlog)gegevens vragen. Wij zullen hier nooit via e-mail naar vragen. Geef je gegevens dus nooit op als je niet zeker bent van de afzender.