Verzenden en bezorgen

Verzenden

Pakket versturen met Track & Trace Alle pakketten in NL wordem gratis verstuurd via PostNL. Alle pakketten met een afleveradres buiten Nederland worden verstuurd via DHL of DPD. Alle pakketten worden, indien mogelijk, verstuurd met een Track & Trace code. Deze ontvang je van ons per e-mail zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten en door ons is afgegeven bij de bezorgdienst (PostNL, DHL of DPD).Track & Trace wil zeggen dat je het pakket kunt volgen middels een barcode op de site van de bezorgdienst. Hier kun je ook zelf bepalen waar en wanneer je een pakket wilt laten bezorgen.

Brievenbuspost Voor bestellingen die door de brievenbus passen, ontvang je geen Track & Trace code in je verzendbevestiging. Deze zendingen kun je niet volgen.

Pakket aangetekend versturen Alle pakketten met een land van bestemming waarvoor verzenden met Track & Trace niet mogelijk is, zullen door ons aangetekend worden verstuurd. Dit wil zeggen dat je moet tekenen voor ontvangst van het pakket. Bovendien heb je de zekerheid dat een pakket is verstuurd (verzendbewijs).

Pakket versturen onder rembours (alleen in NL mogelijk) Verzenden onder rembours, bij PostNL 'Betalen bij ontvangst' genoemd, is alleen mogelijk voor pakketten met een afleveradres in NL en betekent dat je het pakket betaald bij ontvangst. Bovendien kun je het pakket volgen via een Track & Trace code en dien je te tekenen voor ontvangst. Het maximale remboursbedrag mag maximaal €500,- (incl. BTW en rembourskosten) bedragen en dient gepast te worden betaald bij ontvangst. De rembourskosten (€18,35) worden separaat vermeld in je winkelmand onder verzendkosten.

Verzendkosten

Verzenden in NL is gratis. Alle bestellingen (m.u.v. spoed- en remboursbestellingen) met een afleveradres Nederland worden gratis verzonden. In het winkelmandje kun je op basis van het land van bestemming en de postcode de verzendkosten berekenen voor bestellingen met een afleveradres buiten NL.


Levertijden

Levertijden indien artikel op voorraad Wij streven ernaar om alle bestellingen, die op voorraad zijn en op werkdagen voor 16 uur zijn besteld, dezelfde werkdag aan te bieden bij de pakketbezorger. Bestellingen die in het weekend zijn geplaatst, worden uiterlijk maandag aangeboden bij de bezorgdienst. Als we de bestelling hebben aangeboden bij de bezorgdienst, ontvang je van ons een bevestiging via e-mail met daarin de Track & Trace code voor zover deze wordt service wordt aangeboden voor het land van bestemming.

Levertijden indien artikel niet op voorraad Een artikel kan (tijdelijk) uitverkocht zijn. Bij elk artikel staat vermeld of een artikel wel/niet op voorraad is. Indien een artikel niet op voorraad is, worden artikelen zo snel mogelijk nageleverd. Blijkt na de bestelling dat de levertijd erg afwijkt of dat een artikel niet (meer) geleverd kan worden, dan nemen we hierover contact met je op. Eventuele betalingen worden dan aan je teruggestort. Wij streven ernaar het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen terug te storten op je bankrekening.

Orders worden compleet uitgestuurd. Dat wil zeggen: als er een product bij zit wat tijdelijk niet voorradig is, dan wachten we met uitsturen tot alles weer leverbaar is. Indien je haast hebt met het bezorgen van een van de artikelen, wil je ons dit dan laten weten door het ‘opmerkingenveld’ bij verzending in te vullen of een mail te sturen naar info@feelgoodecostore.nl.

 

Bezorgen

Bezorgen in Nederland door PostNL. PostNL streeft erna om alle pakketten de volgende werkdag (m.u.v. zondag) te bezorgen op het aangegeven adres. Pakketten die in het weekend worden besteld worden op maandag bezorgd. Wanneer je bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent dan bezorgt de pakketbezorger het pakket bij de buren. Als bezorging bij de buren ook niet lukt, dan laat de pakketbezorger een bericht achter met daarop vermeld wanneer hij het pakket weer komt aanbieden. Ook staat er een 'Niet- thuis-code' op, waarmee je – dezelfde dag voor 22 uur – de dag/tijd van de tweede bezorgpoging op https://wwwPostNL.nl kunt wijzigen. Je kunt hier kiezen voor een tweede bezorgpoging bv bij de buren, op je werk of PostNL-afhaalpunt en/of bezorgen op een andere dag/tijdstip. Maak je geen keuze voor een tweede pakket bezorging? Dan wordt je pakket de volgende dag (m.u.v. zondag) opnieuw bij je aangeboden.

Niet thuis bij een tweede bezorgpoging. Als er ook bij de tweede bezorgpoging niemand thuis is en ook niet bij de buren, dan ontvang je wederom een bericht van de pakketbezorger waarop staat vermeld dat je je pakket kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL-ophaalpunt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten. Neem het bericht van de postbezorger en een geldig legitimatie mee bij het afhalen van je pakket op het Postnl-ophaalpunt. Postnl bewaart je pakket 14 dagen, daarna gaat het terug naar onze webshop. Het aankoopbedrag wordt dan door ons zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen teruggestort op je bankrekening onder inhouding van de verzendkosten.

Bezorgen buiten Nederland door DHL of DPD. Bestellingen met afleveradres buiten Nederland worden door DHL of DPD aangeboden op het aangegeven adres. Bij afwezigheid van de geadresseerde, wordt getracht de bestelling bij een van de buren af te leveren. Als bezorging aan de deur niet lukt, dan wordt de bestelling na 3 pogingen, retour gestuurd naar FEEL GOOD eco store. Je zult dan opnieuw een bestelling moeten plaatsen. Het aankoopbedrag wordt dan door ons zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen teruggestort op je bankrekening (exclusief de betaalde verzendkosten).

Afleveren bijzettafels van SlowWood. Voor het bezorgen van de bijzettafels van SlowWood wordt altijd een afspraak met je gemaakt over de bezorgdatum en tijd. De artikelen worden bezorgd op de begane grond, indien een lift aanwezig is waar de goederen inpassen, worden de goederen ook boven geplaatst. Bij twijfel hierover kun je het beste eerst contact met ons opnemen. Verpakkingsmaterialen worden door ons afgevoerd. De kosten voor het afleveren van de bijzettafels van SlowWood is gratis in Nederland. De chauffeur bekijkt samen met jou de aflevering naar wens is uitgevoerd en vraagt je vervolgens te tekenen voor ontvangst.

Bezorgen op een ander adres. Mocht je een bestelling willen versturen naar een ander adres dan het factuuradres (bv naar het adres van vrienden of familie) dan vul je onder verzendadres het adres van vrienden of familie in. Je dient dan de vink bij ‘mijn verzendadres en factuuradres zijn hetzelfde’ in de betaalstap 'Betalen en controleren'  te verwijderen en het juiste factuuradres in te vullen.

Hoe lang is je pakket onderweg? Op de sites van Postnl, DPD en DHL kan je opzoeken hoe lang een pakket erover doet om het land van bestemming te bereiken. De aangegeven overkomstduur (aantal werkdagen dat een pakket onderweg is voordat het zijn bestemming bereikt) is een indicatie. De overkomstduur kan beïnvloed worden door lokale feestdagen. Daarnaast kan een pakket vertraging oplopen door de douaneafhandeling in een land. FEEL GOOD eco store kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet tijdig leveren door de pakket bezorger. Ook heeft FEEL GOOD eco store geen enkele invloed op het verzend- en afleverproces van de bezorgdienst.

Bezorgstatus. De actuele status van je bestelling kun je volgen middels de Track & Trace code uit de verzendbevestiging (indien deze beschikbaar is). Voor de bestellingen van de tafels van SlowWood zal er persoonlijk met je contact worden opgenomen om een bezorgafspraak te maken.

Voor vragen over de bezorging van je pakket nadat deze is aangeboden bij de pakketbezorger door FEEL GOOD eco store, kijk dan op de sites van de pakketbezorger. Na het invullen van de Track & Trace barcode en de postcode van het afleveradres kan je zien waar het pakket zich bevindt.

PostNL

DHL

DPDl

Het afleveradres wijzigen van de bestelling nadat de bestelling is betaald. Indien het pakket nog niet is verstuurd door ons, kunnen wij het afleveradres nog aanpassen, indien je ons dit schriftelijk laten weten via e-mail op info@FEELGOODecostore.nl.

Is het pakket via Track & Trace reeds verstuurd, dan kun je op de pagina van de bezorgdienst, na het invullen van je Track & Trace barcode en de postcode van de ontvanger een ander afleveradres invullen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Je verwacht een pakket maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar maak je geen zorgen.

Check eerst de onderstaande punten:

  1. Check de Track & Trace code van de bestelling. Deze vind je in de verzendbevestiging. Check op de site van de bezorgdienst waar het pakket zich bevindt en de tijdsindicatie van de bezorging
  2. Check het bezorgadres. Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
  3. Check je brievenbus. Heb je een Niet-thuis bericht ontvangen? Mogelijk is het pakket bij de buren of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.

Mocht je dan alsnog onvoldoende informatie hebben, neem dan contact met ons op via mail op info@FEELGOODecostore.nl (voorkeur) of telefonisch op 06-23487340

Mijn product is verkeerd bezorgd danwel beschadigd geleverd. FEEL GOOD eco store vindt service erg belangrijk en levert uitsluitend producten van hoogwaardige kwaliteit. Mocht je onverhoopt toch een product hebben ontvangen welke verkeerd bezorgd of beschadigd is, dan verzoeken wij je, binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product, contact met ons op te nemen via info@FEEL GOODecostore (voorkeur) of telefonisch op 06-23487340, zodat wij voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Overige. Op alle leveringen door FEEL GOOD eco store gelden onze Algemene (verkoop)voorwaarden.